חבר המועצה בב"ב דורש לדון בבעיית ה'פקקים' בעיר

    דוד לזר 2 Comment on חבר המועצה בב"ב דורש לדון בבעיית ה'פקקים' בעיר
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבת המועצה שהתקיימה הבוקר (ראשון) בבני ברק דרש חבר המועצה גדליהו בן שמעון לקיים ישיבת מועצה מיוחדת בשל פקקי התנועה בעיר.

    במכתב ששידור בן שמעון לזייברט נכתב כי "להווי יודע כי בעיית התנועה בבני ברק הולכת ומחפירה, ופקקי התנועה ברחובות העיר, וכן גם עשרות האוטובוסים גרמו לכך שכל העיר נהפכה לתחנה מרכזית, הדבר גורם לחילול ה', לנזקים קשים ולשיבוש מהלך החיים של תושבי העיר, ולפעמים גם מצבים של פקוח נפש".

    833464b2-2bf9-470a-8875-1c35a1b490ea

    לסיום הוסיף כי "כרגע אנו לקראת חג הפסח, ותקופה זו מאוד עמוסה בכבישים ואף בתגבור של עשרות אוטובוסים בבחינת וכל המרבה הרי זה משובח על חשבון תושבי העיר הסובלים"..

    נזכיר כי לפהי שבוע בישיבת המועצה טען בן שמעון כי ראש העיר חנוך זייברט ניתק לו את המיקרופון ולא נתן לו לדבר בפני לחברי המועצה, "יש לנו בעיה ש'וויז' מכניס את התושבים מז'בוטינסקי לעיר", ענה ראש העיר.

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זייברט כבר ידוע לשמוצניק

    2. 1

      א. "בעיית התנועה בבני ברק הולכת ומחפירה" הכוונה הולכת ומחמירה? . ב. בן שמעון הממונה על החניה יכול וצריך לפעול במסגרת זו על איסור חניה נרחב (לפחות בערבי חגים) לאורך הצירים הראשיים (רחוב רבי עקיבא מתחילתו עד פינת חזון איש. רח' הרב שך מר"ע עד השלושה. סוקולוב מר"ע עד השלושה ועוד כיו"ב) שתוכננו בזמן שהיו אבותינו ואבות אבותינו נוסעים עם סוס ועגלה.